Shiny Sky Blue Star

sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

iPhone cases & stuff


Mun mielessä ei oo pyöriny melkee mikää muu ku iPhone, joka mun pitäs saada ens viikolla synttärilahjaks. Tänää sit puolvahingos päädyin googlettaa Nintendo- ja anime-aiheisia kuoria ja niitä on niin paljon et halusin koota muutamat sellaset kuoret tänne jotka miellytti erityisen paljon mun silmää. Samalla oon miettiny et musta vai valkonen iPhone, päädyin valkoseen jota oon iha alunperinki miettiny.  

Zelda (dark color) by alexcool        iWii Remote by Adam de la Mare 

Ceci N'est Pas Une iPhone by mininsomniac         Vaporeon by Zhivago

piranha plant -scribble- by steve landaverde         Paper Samus by gallantdesigns

Totoro by minun           Capsule corp vintage version ( black) by karlangas

Equivalent Exchange by buzatron            Rilakkuma - Yellow by Ocarina04

Eiköhä joku noista laiteta tilauksee. Täältä voi ettiä vaikka minkälaisii kuorii jos kiinnostaa :-)







Koko päivän oon ja tuun näyttämää tältä ku oon taas löytäny LP:itten (let's play) jännittävän maailman ja oon iha rakastunu Chuggaan! Kaiken lisäks se on kuvannu mun lempipelin läpipeluun ni ngggh ihana ♥ Voisin taas tunkee tähä loppuu muutaman ig-kuvan joita nappasin taas.. muahaha Cian iPhonella! 







Ja oikeesti maailman vaikein asia on ottaa itestää kuvii iPhonel........

3 kommenttia:

  1. Ja mä rupeen nyt samantien ettii pokemonkuorii..... Olinki jo ehtiny haluumaa uusii XDD Valkone iPhone on muute paljo hienompi.

    Sun banneri on muute sikakiva! Viel enemmä sua ois vaa ehkä SPM, mut täki on jo aika nais.

    VastaaPoista
  2. Elmeri: tuol on iha sikana kaikkii kivoi pokemonkuoriiki :) ja joo mustki valkone on hienompi, tosin mun piti hylkää monta ihanaa kuorta sen takii ettei ne sovi valkosen kaa XD

    ja kiiiitos paljon! :-) vaik ton oliki tarkotus olla vaa väliaikanen :D jonku pitäs kuvaa must hyvää bannerimatskuu...

    VastaaPoista
  3. No okei musta on kyl sii mieles et jotku mustat kuoret on iha sikahienoi ja sit mustas ne on supersupercool. Esim just ne mun mustat timantit..

    Ja ei sielkää ollu oikee muit kivoi ku yhet Psyduckit :C Ja ehkä yhet Umbreonit.. Mut haluisin sellaset jawdropping kuoret jotka on hc oikeesti XDD

    VastaaPoista