Shiny Sky Blue Star

torstai 19. heinäkuuta 2012

Randomness is epic


Täst tulee nyt ihan random postaus, lähen huomenna viikonlopuks mökille Saaristomerelle (Hangon lähellä) saarelle nimeltä Kobban. Pistän tähän nyt muutaman videon mitä oon väsäilly (oikeesti kunnon terapiaa mulle :-D) ja vähän kuvia viime päivien tapahtumista! 

Tollanen meni nyt tilaukseen :-) Tulee ens viikolla varmasti!
Oikeestaan en oo tehny muuta ku maannu himassa (surprise, surprise...) ja kattonu mun uuden rakkauden videoita :D Tiistaina tosin oltiin pienellä porukalla baarissa juhlimassa kaverin 18v synttäreitä :-) Tiistai ku oli ni ei siellä oikee ketää ollu ja 12 meni kiinni mut oli tosi kiva ilta! Hyvää seuraa ja päästiin tanssii Spaissareita haha XD

Aluks tietty vähän pelattii :-D Ja Samppa yritti säälittävästi rikkoo mun enkkaa MK7:ssa XD
Olin sävy sävyy lonkeron kaa. Ja Lunan huivin :D


Synttärisankari ja sen ilmanen synttärishotti :D
Sitte pari videoo jotka väsäsin no oikeestaan yks video koska en jaksa tapella bloggerin kaa, se ei suostu pistää sitä toista tänne :-D ! Toivottavasti nää kiinnostaa ees pientä murto-osaa mun lukijoista, varmaanki enemmän niitä joita pelit kiinnostaa koska tiedossa on räjäyttävän hyviä helmiä pelimaailmasta. Oli ilo tehä näitä ja jotenki rauhottavaa saada pläjäytettyy mun ikilemppareita samaan pakettiin :-D Toisen videon voi kuunnella täältä :-)


Ainii, ei lopu vielä, haluun tunkee tähän söpön naaman n__n

Emile aka chuggaaconroy :3 ♥
Kivaa viikonloppua kaikille!!! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti