Shiny Sky Blue Star

maanantai 23. heinäkuuta 2012

Kobban 20.7.-22.7.


Moikka kaikki! Takana on ehkä maailman rentouttavin viikonloppu ihanassa saaressa kaukana kaikesta hälinästä ja stressaavista asioista! ♥ Ei ois voinu osuu paremmalle hetkelle toi reissu :-) Mökillä oon ollu viimeks varmaan kesällä 2010 ja oli ihanaa päästä taas pitkästä aikaa! Rentouduttiin, syötiin todella hyvää ruokaa (perunat ja vihannekset/kasvikset suoraan maasta + ite kalastettua kalaa!), kalastettiin (sain mun ekan kalan!), veneiltiin, saunottiin, uitiin, otettiin vähä skumppaa mun synttäreiden kunniaks ja vietettiin aikaa toistemme kanssa :-) Reissussa oli siis mun lisäks Laura, mun kummitäti ja hänen miesystävä. 

Ekaa kertaa pitkään aikaan uskalsin vaan istua yksin ja oikeesti miettiä asioita mun pään sisällä. Jostain syystä se onnistuu paremmin saunan terassilla tai kalliolla merta kattoen ku omassa huoneessa joka on täynnä muistoja :-D Mietin ja tajusin paljon asioita omassa rauhassa mut silti pystyin olla rentoutuneena koko ajan :-) 

Selvästi siis mukava reissu! Nyt pitää "palata arkeen" ja vähän äkkiä; huomenna ajotunti ja keskiviikkona teoriakoe johon en oo harjotellu yhtää :-D Onneks viime tingassa opiskelu on mulle tuttu juttu... Nyt lopuks muutama kuva mökiltä :-)

Hehkee mökkinuttura ja luottokahvi joka pitää aina olla tien päällä!
Pysähdyttiin syömässä Tammisaaressa
Kinkku-katkarapupiirakka ♥
Tammisaaren taloja ja veneessä matkalla saarelle
:-)
Metsämansikat on siunaus
Chillisti saunalla, mulla ja Lauralla oli siellä oma huone :-)

:-)
Pelle ♥
Tuitui ♥
Alex ♥
Noin piti keittää teetä ku ei jaksanu sytyttää hellaa :-D

Maailman parasta ruokaa!
Nomnom
Onkimista :-)
MUN EKA KALA!!!
Lahna :-D Oli hyvää
Loput heitettii lokeille, rakastuin pieniin vauvalokkeihin ♥
Fiilistelyy
Ei vieläkää kyllästytä!
Rakkautta ♥

Varmaa modernein laite koko mökillä

Mun synttäriskumppa ja Alex :-)
Loppuillasta ristiseiskaa, voitin ekan erän ja hävisin toisen :(
Kummitädin synttärilahjat mulle :-) ♥
Takasintulomatkalla käytiin safkaa lehtipihvit HelmiSimpukassa :-)
Täst tuli nyt hirveen riemuidioottipostaus, smaileja joka paikassa mut minkäs sille mahtaa jos on ilonen :-D Ja tosiaan 22.7. oli mun synttärit! Jeejee hieno ikä se 19. Not... Palaillaan! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti