Shiny Sky Blue Star

torstai 26. heinäkuuta 2012

Lovely Days


Tiistaina mun iPhone 4S saapui vihdoin aamulla kotiovelle ja voi että mä rakastan sitä en voi enää elää ilman sitä! ♥ Tiistaina olin myös Lauran ja Judyn kaa lastenvahtina Helsingissä ja oli niin ihanaa nähä Judyä pitkästä aikaa! Juoruiltiin viltteihin kääriytyneinä ja teekupit käsissä varmaan 2 tuntia nonstoppina :-D Alkuillasta lähettiin koko porukalla Itikseen lähinnä hakee mulle mikro-SIM-korttia ja kevyen 1½ tunnin jonotuksen jälkeen sain sellasen MUTTA koska ei ollu henkkareita mukana en voinu aktivoida sitä, sen tein seuraavana päivänä joten nyt toimii :-) 


Ihanat Joel ja Judy :)

Niin siisti taustakuva et oksat pois

Keskiviikkona mulla oli teoriakoe ja kokeeni oli... HYLÄTTY GODDAMMIT!!! No, lisää treeniä ni eiköhän se siitä. Saatana. Illalla päätin lähtee sillee spontaanisti Cialle viettää iltaa ku mulla oli jääny skumppapullo jääkaappiin ja sain vielä toisenki pullon synttärilahjaks Cialta :D Pelailtiin siinä ja aloteltiin ja olin koko illan sanonu että MÄ EN LÄHE BAARIIN TÄNÄÄN mut kas vain, suostuin lähtee yhille jotka päätty neljään tequilaan ja puolikkaaseen drinkkiin, mut hei, mulle tarjottii kaikki :---D Vasta sen jälkeen tietty annoin pakit sille jätkälle koska se luuli et mun Triforce-tatska on kotka. Ilta päätty hyvin ja aamulla darra ja morkkis MOLEMMAT 0/5! Todella harvinaista. 

Ette uskokkaa kui hyvä toi peli on!!! :D
Pahaa
Tänää käytiin mutsin ja Rassen kaa Korkeasaaressa koska oon halunnu sinne koko kesän enkä ees muista milloin viimeks oisin siel käyny :-D Olin siellä iha innoissaan ja kuvasin mm. riikinkukkoa ja laamoja aika innokkaasti XD En uskonu et eläimet sais mut kiljuu ja lässyttää ku en tietääkseni oo mikää kovin eläinrakas enkä varsinkaa koirista piittaa yhtään, mut ilmeisesti ne on vaa ne koirat joista en välitä koska olin ihan kaksoispistekolme-virneellä siel koko ajan :D

Suurin osa kuvista on mutsin ottamia, omassa objektiivissa ei toi zoomi tahtonu oikee riittää :D






Kaks asiaa joita rakastan tässä julmassa maailmassa



Jalo olento ♥









Jaaa ton näkösenä lähin!

Ja nyt lähen täältä buh bye!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti