Shiny Sky Blue Star

perjantai 13. heinäkuuta 2012

You are going to save our world alone, though you are invisible


Perjantai 13.! En tiiä johtuuko siitä mut oon ollu iha vihanen tänää ku oon yrittäny järkkää tekemistä viikonlopulle, ens viikolle ja mun synttäreille ja yhtäkkii tuntuu ettei aika riitä mihinkää... Tässä mä oon maannu 3 viikkoo tekemättä mitää ja nyt ei riitä päivät mihinkää! No, pitää vielä miettii... Tänään teki mieli vihdoinki kuvailla kaikkee randomii, tai no mun naamaa mut erilaisilla lookeilla :-D Löysin mun MACin ihanan sinisen luomivärin ja inspiroiduin maalaa sillä naaman ja heittää peruukin päähän. Tulos löytyy alapuolelta. Yritin kans kokeilla pitkästä aikaa ruskeeta meikkiä, en oo pitkään aikaan voinu meikkaa kunnolla ripsipidennysten takii :/ Nyt ne on jo niin huonos kunnos ettei jaksa kiinnostaa, en varmaan ees mee huoltaa näitä. Tekoripset ftw ♥ Pitää pistää tilausta menee Japaniin.












Ja sitte päivän paras kuva

:--------D
En kestä tota milt toi näyttää :DDD Mun oli pakko päästä toteuttaa toi idea jonka sain yhtäkkii ku siivosin ahahahah XD 

Nyt tulin taas Cialle päiväks joka tietää Instagram spämmii. Onneks saan synttärilahjaks oman iPhonen, Cia varmaa tappaa mut koht ku oon kii sen omassa koko ajan :-D Sunnuntaina meen Alppipuistoon kattoo Sydäreitä ja ens viikolle ois luvassa biletystä ja mökkeilyy! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti