Shiny Sky Blue Star

torstai 21. kesäkuuta 2012

Come back my beautiful days


Tajusin et webil voi ottaa kuvii
Moi! Mun ei pitäny tänää postaa mut on iha ylitylsää joten päätin napsii pari huonoo peilikuvaa mun uudesta paidasta joka odotti kiltisti mun sängyllä paketissa ku tulin Espanjasta. Tilasin Ellokselta yhen paidan ennen matkaa mut ei kerinny sinne asti mukaan :( Ois ollu just muy bueno sinne...




Oon jo toipunu jonku verran Suomeen palaamisesta ja vieläki ihmetyttää miten tää oli niin vaikeeta. Vietin heti ekat 2 yötä Cian luona ja oon jutellu kaikkien ihanien tyyppien kanssa ♥ Tänään mun täti Saksasta on tullu käymään meillä ja kohta grillataan :-) Huomenna lähen Naantaliin Lauran kaa viettää juhannusta, suunnitelmat huomiselle vääntyili ja kääntyili mut asiat hoitu nyt niin että pääsin pitämää ton alkuperäsen suunnitelman.

Lepposaa juhannusta vaan kaikille! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti