Shiny Sky Blue Star

tiistai 19. kesäkuuta 2012

Benalmádena, Spain - Days 12&13: The last moments and goodbyes


Väsyneenä Malagan lentokentällä


Tästä tulee nyt kyllä ihan superminipostaus :< Maanantaina oli siis viimenen kokonainen päivä ja vietin sen lähinnä kämpällä Emman kaa, koska se raukka oli palanu Fuengirolassa niin pahasti, ettei halunnu lähtee rannalle. Jäin sitte sen kaa sisälle, mut otin vähän aurinkoa partsilla. Istuin siinä kaiteella varmaan kaks tuntia ja vaan kattelin maisemia. Olo oli haikee ku ties et seuraavana aamuna on lähtö. 

Illalla kävin ihan ihan viimestä kertaa Sakurassa ja hyvästelin mun lomaromanssin :( Mut oli kyl niin söpöt hyvästelyt ettei sinä iltana tullu vielä paha mieli.

Tänään aamulla herättiin 7 aikaan ja jo 8 oli taksi odottamassa ja suunnattiin kohti Malagan lentokenttää. Oli iha hirveen haikee fiilis ja masens lähtee pois. Tää reissu oli mun elämän paras reissu koskaan. Olin niin onnellinen joka päivä ja hymyilin vaan. Ekat tunnit mitä olin ollu Suomessa  mä vaan itkin. Onneks mulla on ihanat muistot ja mikä nyt estäis sen et lähtisin uudestaan tonne... Vihaan Suomee ja ihmisiä täällä... Koko ilmapiiri täällä on ihan perseestä verrattuna Espanjaan. En ois osannu odottaa et paluu Suomeen ois näin rankka mulle, ihmetyttää. No, ei tässä mikää elämä oo pilalla, kyl tää tästä :D

Lahja Susolta ;___; ♥
Se oli kyllä tervemenoa mun sydämelle ku se pysäytti mut kadulla ja sano et sil on mulle lahja ja veti ton taskusta... Noni, kauheeta angstia vaan, nyt on kyllä paha mieli ja ikävä mut eiköhän tää tästä ku kotiudun kunnolla!

Tässä biisi joka muistuttaa matkasta, Eden of the East-nimisen animen opening jonka katoin matkan aikana.
Nyt meen itkee johonki nurkkaan mut vielä joku päivä muistelen hymyillen koko matkaa. Vaik muistelen jo nytki. Oon onnellinen ja paskana samaan aikaan, intredasting...


4 kommenttia:

  1. AWWW TOI SYDÄN XDD ihana, en kestä ;;_______;;

    VastaaPoista
  2. Elmeri: no älä ;___; en käytä tota koskaa!

    VastaaPoista
  3. onks suso-san se japsikokki? ja en muute puhu sulle ennen ku perut sanas mun isänmaasta

    VastaaPoista
  4. Rasse: oikeestaa se on kiinalainen, tajusin sen sukunimestä vast XD ja joo, on se se. kauhee iksu. ja harmi, sit et saa sun tuliaista :D

    VastaaPoista