Shiny Sky Blue Star

torstai 12. huhtikuuta 2012

Everybody wants happiness, no one wants pain, but you can't have a rainbow without a little rain

Ilmeeni kun ei enää riitoja


Pohjalla tuli taas hengattua pari päivää mut onneks nyt kaikki on taas hyvin koska mun ihanat kaverit ja mutsi kehotti niinkin outoo asiaa ku puhumista. Ongelmathan taas lähti siitä että ei puhuta ja jos puhutaan ni mä oon itsepäinen kusipää enkä kuuntele. Saa nyt nähä kuinka kauan tääki onni kestää... :-D

Autokoulu on lähteny käyntiin ihan mukavasti! Menkää Keravalle, siellä saa ilmasta kahvia ja teetä. Ja kaakaota. Ja kahvikaakaota. Eka ajotunti on jo buukattu ens viikolle :| Pitää nyt kehittää jostain itelleen postiivinen asenne ajamista kohtaan ni hyvä tulee(?) Oon jo polttanu valmiiks levyjä mitä voin huudattaa samalla ku ajan sitte omalla mutsin autolla. Vaikka siin autossa ei voi ees kuunnella levyjä.

Nanalla oli eilen leikkaus, meni hyvin :-) Se voitti mun sydäntä taas vähä enemmän puolelleen ku se leikkauksen jälkeen autossa oikeen repi ittensä ylös sieltä kopista ja raahautu mun syliin ;___; ♥ Voi ihana pieni :3






Tänään sitte teoriatunnin jälkeen käytiin Jommin kaa pitkästä aikaa iha kahestaan ulkona. Niinki romanttisessa paikassa ku Hesessä... No tällä budjetilla ei oikee muualla käydä :-D Oon vähä laiminlyöny Jommia viime aikoina ja viihtyny muissa porukoissa ja olinki jo unohtanu miten kivaa sen kaa on käydä paikoissa ja vielä parempaa; vaan olla. Ehkä mun pitäs vaan kattoo peiliin nii ongelmat loppuu vähäks aikaa. Ainaki vähäks aikaa. 


Huomenna on sitte kokeiden palautuspäivä ja kuumottaa pääsenkö mantsaa läpi :-D Huomenna lähen myös Jommin kaa laneille vaan yheks päiväks tykittää Faikku seiskaa! Lauantaina lähetään tyttöporukalla taas Paroniin ku nykyään osaan käyttäytyä niinku baarissa kavereitten kanssa pitäs: tanssia ja pitää hauskaa. Sunnuntai taitaa sit olla omistettu koulujutuille... Oon nyt kuitenki päättäny tsemppaa kunnolla nää kaks vikaa kuukautta ja sitte voin hyvillä mielin lähtee Espanjaan kaheks viikoks. Kuulostaapa saatanan hyvältä!



Ainiin! Vielä yks juttu. Eilisen konsultaatiokäynnin johdosta ollaan nyt päätetty että mulle tulee raudat. Just sellaset junakiskot ja vielä kaheks vuodeks. Mut ei se haittaa, mun mielestä sellaset on aina ollu vitun hienot ja siistit :D Multa vedetään myös neljä hammasta, taitaa olla ahdasta tuolla suussa näköjään... Sitte mulle on vielä tulossa ne neljä hammasta takasin, viisaudenhampaat nimittäin! Se on sitte sen ajan murhe. Raudat laitetaa sitte Espanja-reissun jälkeen jeejee. Ainaki saan nätin hymyn!

Ciao ♥

2 kommenttia:

  1. Mullekki ehotettii oikomishoitoo mutten haluu rautoi puolekstoista vuodeks.
    Mult vedetä vaa se yks hammas nii ei tartte rautoi.

    VastaaPoista
  2. Husband: nii no ei sun hampaat oikeestaa ookkaa yhtä sikinsokin ku mulla :D mun hampaitten keskiviivaki heittää 7 millii ja mun purennas on pahasti jotain vikana + mulla on huulivika (vai ketä vittu se ny oli).

    ja ne neljä hammasta mitä mult vedetää ni mikään niistä ei tuu olee sellanen liikahammas :D ne putoo ja siirtyy paikoillee sitte. joskus

    VastaaPoista