Shiny Sky Blue Star

perjantai 24. helmikuuta 2012

A part of my world


Tää on niin hyvä! Aladdin on ihana ja sillä on söpö ääni ♥ Tää on soinu mun päässä monta päivää sen yhen biisin lisäks Kaunottaresta ja hirviöstä. Aladdin on imo yks niistä harvoista Disneyn leffoista jotka on parempia enkuks ku suomeks.

Ja nyt oikeeta asiaa; heräsin siihen ku mutsi toi mun sänkyyn kaks pakettia, jotka oli tuotu iha äskettäin ovelle. Olin ilonen ja edelleen puolunessa joten nukahdin heti uusiks :-D Tänään oli kans mutsin ja sen miesystävän 6v päivä, joten käytiin koko perheen kaa safkaamassa Keravalla. Sen jälkeen käytiin kaupoilla ja Rasse tuli meille yöks :-) Testasin myös pakettien sisältöö, mut en saanu hyviä kuvia ku ei ollu enää valosaa ulkona :c

Mutsi sano et meijän vessa on tullu varmaa tutuks mun lukijoille hahaaa
Täydellisiä!
16.60 €
16.60 €
Nää on tosi erilaiset mitä oon koskaa käyttäny. Oon ostanu vaan Suomesta ennen ja ne on ollu sellasia "luonnollisia", ettei ripset oo tollasis rykelmis, mut kivat noi silti on. Vähän vaan vaatii totuttelua, mut mun kaipaamaa näyttävyyttä niissä on! Alaripset sit on.. oudot. Katoin itteeni peilistä 5 minuuttia ja vast sitte aloin hahmottaa kunnolla miltä noi näyttää _kokonaisuudessaan_, eli kivalta! Silmät näyttää isolta (linssien kanssa) ja loppupeleissä just sellaset ripset mitä ihannoin :-) En oikee koskaan oo itelläni tykänny mistää luonnollisesta lookista. Rakastan pientä liiottelua ja silmien vahvaa korostusta muullaki ku meikillä. Musta silmät on naamassa paras osa ja vihdoinki oon saanu omani näyttää sellasilta mitä oon aina halunnu ja ihannoinu ♥

Ruskeet ja siniset piilarit
16.50 €
19.00 €
Kokeilin jo noita ruskeita ja aaa ne on täydelliset! Tietysti kirkkaassa valossa oma väri näkyy vähä tyhmästi koska pupilli pienenee, mut muuten noi on ihanat. Ei saa silmistä niin luonnottoman näkösiä ku mun vuonna 2009 tilatut. Suurennusefekti on luonnollisempi enkä näytä miltää riivatulta vaikka ei olis ees meikkiä :D Vähän vaan on epämukavat, en tiiä johtuuko ihan linsseistä vai siitä etten oo käyttäny vuoteen pariin linssei.

Ehkä vähän jännittää mennä kouluun ripsien ja linssien kanssa, koska mun tietääkseni ainakaa kukaan muu ei tollasia siellä käytä. En mäkää varmaa jaksa joka päivä, muutenki oon yleensä koulussa iha ruma ja.. luonnollinen koska joskus nukun mielummin sen 40 minuuttia ku laitan itteäni :-D Sit vaa vedän jotku kledjut päälle ja valitan Lauralle joka välkkä vessas et vittuku oon ruma yhyy jne. 

Muualle ku kouluun meno noitten kaa ei kyl jännitä, mut tääl tuppukyläs ei kovin erilaisia ihmisiä oo. Eniten mietityttää mitä opettajat ajattelee ku kumminki jollain tapaa kunnioitan niitä ja haluun näyttää ja vaikuttaa hyvältä niidenki edessä (vaikka ei aina siltä vaikuta tunneilla...). Vaikka eiköhän neki ymmärrä että on erilaisia nuoria. 

Mut loppujen lopuks on tosi hyvä olo et pääsen "ilmasee"(?) itteeni noiden avulla. Tulipas taas syvällistä tekstiä...

Hetki mun ja Rosan jäätävän riidan jälkeen joka loppu siihen ku ruoka tuli ja oltiin turvat kii koska syötiin
Miks toi vuosipäivä sattu just tälle päivälle ku piti alottaa laihduttaa hahah en kestä... No, ehkä tää oli nyt tänää sallittua. Ei kyl ees ollu hyvää, maistu pelkkä tomaattisose! 

Löysin muuten eilen maailman täydellisimmän mekon Nellyn sivuilta! Se maksaa melkeen kaks ja puol sataa euroa. Mutsi sano että oon hullu mut se on vähitellen lämmenny idealle ostaa se mulle hihi. Koska mikään muu ei miellytä mutsia niin paljon ku se että siivoon ja liikun (ja hyvät koenumerot mut ain't gonna happen sorry mama), oon sen mielestä niin ällöttävän laiska :D Pitää vaan laihtuu ainakin se muutama kilo et mahtuu paremmin. Ja siis se olis sinne kakkosristeilylle, haluisin kerranki näyttää HYVÄLTÄ. 


Keravan sittarista about 40 €
Mun oli _pakko_ ostaa jotkut talvikengät joissa ei ole korkoa, koska mulla on vaan sellasia talvikenkiä joissa on. Sitä paitsi ne on pieniä korkoja ja mun mielestä ne näyttää iha hirveelle mun paksujen ja lyhyitten jalkojen kaa. Pitää olla vähintään 10 senttii et alkaa näyttää kivalta mun jaloissa. Joten nappasin vaan tälläset wnb UGGit ja noi ihme helytki on iha rumia mut no can do, en suostu enää tarpoo tuolla lumessa ja liukastella koulun käytävillä koroilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti