Shiny Sky Blue Star

maanantai 12. joulukuuta 2011

Sleepless nights

En saa unta ´___`

The Legend of Zelda: Skyward Sword - The Loftwing Race

Rupesin muuten miettii et mulla on aika montaa Zeldaa täs kesken... Wind Waker, Link's Awakening, Ocarina of Time ja Skyward Sword. Miks en koskaa pelaa mitään loppuun! Ainakaa iha hetkes...

Latasin muuten Synthesian tossa vähän aikaa sit. Nyt voin vihdoinki tehä itelleni pianotutoriaalei koska läheskää kaikkii mitä haluisin soittaa ei löydy Youtubesta :<

Ja koska nyt on tylsempääki tylsempää voisin jatkaa haastetta varsin mielenkiintosella aiheella:

A picture of the hair you would die for

Tumblr_lw1p4kqcub1r6k9i4o1_500_large

Voi hyvä luoja kuinka mä haluunkaan sinisen tukan! OIKEESTI. Ja vielä joku päivä mä hankin sen! Tai ainakin sinisen peruukin... Tota värii ois varmaan aika ärsyttävää ylläpitää.

Tumblr_lmwdmtgb741qb92k3o1_500_large



Kami-sama, sovitaanko että ku herään aamulla mulla on sata kiloa lisää tukkaa päässä jotta saan ISOJA ja RUNSAITA kampauksia, koska rakastan niitä yli kaiken ♥ Tai sitten että mun lompakossa olis parisataa lisää rahaa että saan ostettua sitä tukkaa mun päähän~

Tumblr_l1g2vzvctl1qzjggvo1_500_large

Tääki väri ois überkiva! Mut tollasen haluisin vaan peruukkina.


Bob-tyylinen tukka mulle kans kiitos!


Ja mieluiten tän värisenä ♥

Mua ei väsytä vieläkään. Kolme tuntia aikaa nukkua.

2 kommenttia:

  1. oi, vähä kivoi hiuksii :O mul oli kans yhes aihees kauhee himo sinisii hiuksii mut nyt se on vähä hellittäny :'D en usko et värjään xd

    VastaaPoista
  2. RAWR: hahaa, nostasin hattua jos värjäisit :> mun on kyl ihan pakko saada kokeilla joskus !

    VastaaPoista