Shiny Sky Blue Star

sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Sapphire star

Rakastan sitä tunnetta, ku yhtäkkii iskee mieletön idea uudesta tatskasta! Tänään mulla tuli sellanen, ja voisin jopa ihan oikeesti ottaa sen ♥ Se näyttäis tältä:


Sen nimi on Sapphire star, joka esiintyy Paper Mario: The Thousand-Year Door-nimisessä pelissä.

Ensinäki toi on ihanan värinen, rakastan sinistä. Muoto on myös mun lemppari; oon aina tienny, et aijon ottaa tähdenmuotosen tatskan, en vaan vielä tienny millasen ja minne. Kun vielä lisätään tähän, että PM:TTYD on mun lempipeli koko Super Mario-sarjasta, ei tarvi kauaa miettiä otanko vai en. NO OTAN!

Paha sanoo et symboloiko toi mitään muuta ku sitä, et siinä kiteytyy ainaki kolme mun lempiasiaa. Mun mielestä tatskojen ei tarvi aina symboloida jotain. Niin kauan ku se tuntuu luontevalta jatkeelta sun kehoos sillä on järkeä olla siinä.

Nyt vaan pitää miettiä paikka... Tosta tulee aika pieni ja oon ajatellu jo kohtaa lantioluun vierestä. Vois olla iha bueno.

Rahaa mulla tuskin on vähään aikaan, menee ihan pakosti ens vuoden puolelle (ja tuskin sais ees aikaa enää tälle vuodelle), joten täs on aikaa miettiä kaikkea tarkemmin!

7 kommenttia:

  1. Oi, vähänkö sulone tatska! Ja ihana värine (((: Tekee kans mieli ottaa tatska mut en tiä oikee millase ottaisi D:

    VastaaPoista
  2. En kestä mun on pakko kommentoida tähänki, koska en voi tajuu miten en oo koskaa tullu aatelleeks tätä! Rakastan niit tähtii yli kaiken, mut ehkä oon vaan liian tuudittautunu siihen, et kaikkien mun tulevien tatskojen pitää olla Pokémonei.

    VastaaPoista
  3. RAWR: kiitos ! :3 ja ei kannata väkisin yrittää miettii millasta haluis, mulle ainaki parhaat ideat tulee yhtäkkii - niinku toiki :D se on paras jos se idea tulee luonnostaa ja on sit varmasti sellanen mitä jaksaa katella koko lopun elämäänsä :-)

    Elmeri: hahaa! :D mäki oon miettiny pokémontatskaa ikuisuuden, en vaan osaa yhtää miettiä millasta haluisin... mut kui siistii jos joskus hommaat poksutatskan 8)

    VastaaPoista
  4. Oon halunnu jo vaiks kui kauan rintaa Mewn ja Dragonairin ja sit muit jokapuolel kans, mut en vieläkää uskalla ottaa niit, koska pelkään et ne on nii isot ja näkyvät et kaduttaa sit ihan sikan :'DD

    VastaaPoista
  5. oooh kuulostaa ihanalta ;_; mut ihan viisasta olla ottamatta jos ees yhtään epäröi koska siinähä ne sitte kököttää koko loppuelämän :D voithan sä sit miettii eri kokoo ja paikkaaki!

    VastaaPoista
  6. Kiva idea hermanni :3 mä halusin mario shroomin :_D

    VastaaPoista
  7. Ciaoneesama: baw kiitos <3 mäki mietin joskus toho ranteesee sellasta ja teksti 1UP! :D mut äh, en ota

    VastaaPoista