Shiny Sky Blue Star

tiistai 17. huhtikuuta 2012

You gave me my very first gun


Mulla ei oo nyt mitää asiaa, mut kirjotan nyt kuiteski. Aamulla piristi huomata että mun blogissa on nyt vierailtu yli 10 000 kertaa! Mulle se on paljon :( Lukijoitaki on kertyny hitaasti mutta varmasti :-D Että doumo arigatou gozaimasu vaan kaikille teille ihanaisille ♥ 

Tänään oon ihan liian väsyny, kotoota lähin 9 aamulla ja pääsin takas 7 jälkeen illalla, teoriatunnit imee kaikki mehut, on se niin rankkaa istuu ja kuunnella. No on oikeesti kello viidestä seittemään... 

Mul on meneillää sellane mission impossible et kinun mutsia ostaa mulle iPhonen. Ensinäki a) mulla ei oo koskaan ollu "hienoa" puhelinta b) mun nykysestä (joka on varmaa 5 vuotta vanha) loppuu akku koko ajan c) siitä irtooki akku välillä d) tiiän mutsi et luet tätä ja tiiän et sua ärsyttää ku et koskaa saa mua kii koska akku loppu koska mulla on PASKA PUHELIN ja ps. valitsin jo et millaset kuoret haluun tilata siihen :---)

Ja sitte vähä viisaampaa settiä


Tässä on itse täydellisyys ♥ Rakastan Susannea ja rakastan sen ääntä, iha oikeesti, ei kovin moni osaa käyttää ääntää noin hyvin! Paitsi et tässä biisissä se ei ees käytä sitä niin hyvin ku vois mut tää on uutta hyvää matskua joten menköön! Voin vaan kiittää tuhannesti Jommia siitä et tutustutti mut tähän :)

Miks raha ei kasva puissa? Mua kuumottaa niin paljon pari tulevaa peliä 3DS:lle; Paper Mario (alustava nimi) ja Luigi's Mansion 2!!!!!! Sit ois vielä Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance joka tulee elokuussa aaaaa, niin paljon pelejä ja niin vähän rahaa. Haluisin myös Super Mario 3D Landin, Kid Icarus: Uprisingin, Mario Kart 7:n... ANTAKAA RAHAA tai sit mun pitäs vaa mennä duunii...

No onneks mulla on muutama peli kotona pelattavana, tosin mulla on kunnon aikaa pelata vaan viikonloppusin ja sillon keskitän kaiken energian Boom Streettiin, oikeesti haha oon iha riippuvainen siitä ja tuun aggressiiviseks jos en saa pelaa sitä.....

Mun pitäs myös mennä kampaajalle, puolet mun tukasta ei enää ota värii ees värimaskista!!! Kui huonos kunnos voi olla :---D Joten mulle pitää varmaa leikata aika lyhyt tukka... :| Pitäs järkkää jotai kehittävää tekemistä jossai vaiheessa ni ehkä tännekki tulee jotai järkevää joskus.

2 kommenttia: