Shiny Sky Blue Star

keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Materialismionnellisuutta

The Legend of Zelda: Skyward Sword - The Loftwing Race

Tässä yhtä riemukas biisi ku mun fiilis! Koska materia = onni ja se joka sano ettei rahalla voi ostaa onnea ei vaan tienny missä shopata! Ja mä shoppasin tänää Prismassa mutsin kanssa.... :-D Sieltä saa ihan kätsyjä juttuja, yritin kattoa kenkiä ja laukkuaki mutta jostain syystä ei löytyny mitää hyvää. Käytiin myös Seppälässä ja ONLYssa, eli keravalaisittain Kiivissä.



Ihan hyvä Chai Latte-alike

Ihan randomina otin jotain itseruskettavaa. Halusin sprayta ja uutta koska en kestä sen vanhan hajuu, oikeesti HYI :-D Toivottavasti tää kans kuivuu vähän nopeemmin ku se vanha (kuivu kahessa tunnissa). Isompi on vartalolle ja pienempi kasvoille

Seppälän tököttilakka on parasta, 2 pulloo 10€

Kuorinta-ainetta vartalolle! Tykkään eniten näistä sokeripohjasista, ihanan karheeta iholla ja tuntuu että kuollu iho ym paska lähtee kunnolla. Käytön jälkee iho on ihanan pehmee

Tietenki kasvonaamio lähti mukaan. Ja tää on varmana vika kerta ku kuvaan kasvonaamion, aina sellanen lähtee mukaan joten whatever :D

Ihanan hennon värinen kynsilakka! Halusin jonku kermasen värin

Liian tummaa meikkivoidetta (koska rusketus) ja kynsiä kovettavaa... juttua. Toivottavasti kans saan ne timantinkovat kynnet, ihmisii rupee jo pelottaa miten pehmeet ja taipusat kynnet mulla onkaa...

Iiihanan värisiä rintsikoita! En yleensä kuvaa näitä mut KATTOKAA toi keltanen esim. ja miettikää ruskeen ihon kaa ♥ 

Mätsäävät alkkarit :-D

Sinistä luomivärii mun tulevan peruukin takia! 


Tosiaan laitoin tossa about tunti sitten sinisen peruukin tilaukseen! ♥ AH. Vihdoinki. Vähä kesti ku mutsi vasta äskettäin nykyaikaistu ja hankki luottokortin :-D


Tollanen siis matkaa maailman toiselta puolelta tänne mun hoiviin! Pituus on ehkä vähän överi, mut oikeesti, toi oli AINOO sinisen sävy koko eBayssa joka miellytti mun silmää :-D Tosin irl peruukki ei välttis oo just ton värinen, kuvat aina huijaa. Mut toivotaan että jotain ton tapasta sieltä tulis.

Mun kouraan törkättiin joku Elloksen kuvasto ja bongailin pari iha kivaa takkia. Saapi nähdä jos neki menee tilaukseen ;----)

7 kommenttia:

  1. hihii toi peruukki on melkee samallainen mitä mä oon kattonu :DDDD vähän vaaleemman sininen kuiteki tuo

    VastaaPoista
  2. haha oot käyny meikäläisen työpaikalla! oon katellu noit punasii rintsikoita et pitäs itekki ostaa...

    VastaaPoista
  3. nallura: uu! vähä cooool jos säki hankit sinisen x) ei mut vissii näytitki mulle sen mitä oot katellu!

    Iida: HAHAH nii oon! :-DD seppäläs on aina kivoi alusvaatteita XD

    VastaaPoista
  4. Herranjumala toi peruukki on hieno! :------------O

    VastaaPoista
  5. Elmeri: niiiii on! se oli rakkautta ensi silmäyksellä <3

    VastaaPoista
  6. Oot valitettavasti perinyt mun kynnet :( Tota Mavalan kovettajaa mäkin käytin jo 30 vuotta sitten, eli pakko sen on toimia jos se on edelleen markkinoilla!

    -Mutsi

    VastaaPoista
  7. Mutsi: sen näkee sit ku mun kynnet on kasvanu tarpeeks et tota voi käyttää heheaahehe

    VastaaPoista