Shiny Sky Blue Star

torstai 5. tammikuuta 2012

Ungodly days

Heipä hei! Long time no see. Viime päivinä oon mm. pelannu, pelannu ja pelannu. Mulla on menny viimeset pari päivää ihan ohi ja en oo tajunnu mikä päivä ja mitä kello milloinki on. Unirytmi on sitä että sillon ku pelissä tulee hyvä biisi laitan pausen ja nukahdan siihen vähäks aikaa kuuntelee. Koska en oo käyny missään näytän teille paikkoja joissa oon käyny ruudun takaa:




Paper Marion miljööt ei kyllä petä koskaan ♥

Koitin kuitenki saada mun unirytmiä kondikseen eilen/tänään ja olin jo 6 aamulla ihan pirteenä. Sit ryhdistäydyin ja siivosin itteni ja huoneeni \o/

Mä vannoin joskus etten laita tänne huonoja kuvia.....
Mut onneks huomenna ja oikeestaan koko loppulomalle on tähdellistä tekemistä; huomenna käyn moikkaamassa Ciaa ja illalla haetaan Anna meille. Se lähtee mun aveciks meijän lukion back to school-henkisiin bileisiin jotka pidetään lauantaina :-D Ei oo kyllä mun tapasta tollaset get-togetherit, en osaa ees pukeutuu lol. 

Kouluhommista ei ole annettu vittujakaan koko loman aikana, mut srsly, kuka hullu muka jaksaa lomalla niin paljon mitä mun ois pitäny? Ei kukaan. 

Nyt voisin jatkaa loppuun ton Paper Marion, enää yks Star Spirit pelastettavana ja sit kutsuu Bowser, huii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti