Shiny Sky Blue Star

torstai 19. tammikuuta 2012

Shieeeet

Syy sille etten oo postannu on yksinkertasesti se, että aamulla/koulussa näytän ihan perseeltä mm. mun hiusten takia ja koska ei ole mitään vaatteita, hyviä siis ja iltapäivällä/illalla/aamuyöllä nukun kotona lukuunottamatta aina tätä hetkee kello 9 ja 12 välillä, jolloin näytän myös ihan perseeltä. Ei vituta.jpg tai sit vituttaa.

Mitään tähdellistä en siis oo tehny, saatika kuvaillu mitään (tai no eiköhän tuolta muistikortilta jotain paskaa löydy mitä voi länttästä tänne). Mut tää ongelma ratkee sitte ku oon taas punapää, löydettiin myös Lauran kaa koulusta hyvä ja hiljanen paikka sopivalla valaistuksella missä vois ottaa sellasia päivän asu-kuvia tms. Tämä toteutukoon asap ku on vaatteita ja hieno tukka!

:(

Viikonloppuna vaan löhöilin ja vietin yhen tosi kivan yön jonka takia hymyilen vieläki :-) Sain myös "uuden" kännykän, yhen tyypin vanhan siis, mut sillä voi soittaa joten kelpaa. Siihen sai kans ladattua mobile Facebookin, aika helvetin luksusta mulle :-DD

Modern ♥

Mun sähkötupakka meni rikki. Kyllä se nyt toimii mut maku ei oo enää niin hyvä yhyy... Mulla katkes kans yks kynsi joten leikkasin loputki, taitaa olla vihdoin aika käyttää ne tekokynnet joka ostin ennen jouluu. Ei haittaa, ne on hienot! Oli kyllä mahtava tunne kirjottaa koneella/tekstaria ja soittaa pianoa lyhyillä kynsillä!

Pitäs varmaa ostaa uus puuteri ku naamaa paistaa ku Naantalin aurinko


Mario & Luigi: Bowser's Inside Story - Cavi Cape (Act 1)

Tässä on nyt kyllä paras biisi tosi tosi pitkään aikaan. Ja siks oon päättäny että soitan tän enkun suullisessa näytteenä mun lempimusiikista. Mut oikeesti, mitä mä voin kertoo pelimusiikista? Se on musaa joka soi peleissä. Ja miten mä uskallan ylipäätään puhuu englantia luokan eessä ku tänääki esitelmä Väinö Linnasta kuumotti niin perkeleesti? Noh, enköhän mä jotenki selviydy... 

Ilmeeni kun edes ajattelen englannin suullista

Vielä kaks päivää ja sitte alkais viikonloppu, joka taas kuuluisasti pyhitetään koulujutuille (lue: peleille, läppärille, animelle ja ruoalle). No mutta meillä olis suunnitelmissa lähtee Heurekaan! Se on oikeesti tosi kiva ja mielenkiintonen paikka, en oo pitkää aikaa ollu. Haluun sinne laboratoriohommaan missä yhistellään kivanvärisiä litkuja, sellanen missä olin ala-asteella. 



On muuten tullu aikamoiset Boggly Woods-vibat välillä noista lumisista puista ulkona





Sit mulla on tällanen fiilis:


No mutta, ennenku haen yöpalaa ja katon mun hyvän yön animet voisin tyhjentää puhelimen muistikorttia tähän loppuun :-D Eli luvassa exclusive unseen pictures, joita en kyllä siihen aikaan ku ne on otettu ois suostunu mihinkää laittaa :D

Silloin ku tatska oli viel musta

Ahahah apua mikä läskipää

Sävy sävyyn limun kaa

Nuutti ;__;

Nuutti gusta :3

Tais olla koeviikko









Onneks Rasse ei lue mun blogii?

Miku :3

AHAHA noi zombien kirjeet on aina nii hyvii



AWWWW YEAAH









Helvetin hyvä!







Rasse on nii luova



Nuutti odottaa parempaa huomista





Koulupäivien pelastaja









Oli kyl aika hauskaa käydä läpi noit kuvii ku ei muistanu puoliikaa niistä ja sitte tuli kaikkee hauskaa mieleen :----D Pitää jatkossaki ottaa kännykällä kuvia, se vähä jäi ku sain sen digikameran ja nyt järkkärin :(

Nati nati !!

3 kommenttia:

  1. HEI OMG! Mun piti ostaa toi puhelin sillo joskus ja sit olin katkerin maailmas ku se haihtu kaikist kaupoist ihan samantie :--------DDDDDDD

    + Boggly Woods <3
    ++ Repesin tol ekaluokkalaisel..XDDD

    VastaaPoista
  2. Sulla on kivoja kuvakulmia ja mielikuvituksellista perspektiiviä. Välillä mietin, että ootko parempi kuin mä! ; D

    -mutsi

    VastaaPoista
  3. Elmeri: hahah mä tuun vähä jäljes :--D

    mutsi: ai minä parempi kuvaamises ku sä? :DDD bitch please brb nauran itteni kuoliaaks.. mun tavote on tulla yhtä hyväks ku sä!

    VastaaPoista