Shiny Sky Blue Star

torstai 6. syyskuuta 2012

What doesn't kill you makes you smaller



Moikka! Tossa parilta päivältä kledjut, valkonen paita on mutsin 90-luvulla jostain halpahallista ostettu oloasun paita :-D Mut toi on just kivan rento, ja niin on muuten toi punanen villapaitaki jonka oon ominu itelleni Lauran vaatekaapista. En näköjää ite omista mitää vaatteita joita vois käyttää. Oon oikeestaan aatellu tässä käydä ihan armotta läpi kaikki mun vaatteet ja myydä jossain Valtterissa kaikki mitä en käytä. Vaikka en usko et kukaan haluis ostaa mun rumia rättejä... :-D


Viikko on kulunu ihan mukavasti ja tosi nopeesti, huomenna on jo perjantai! Oon lähinnä makoillu himassa ja välillä käyny Lauran kaa jossain koulun jälkeen. Eilen meillä oli käytössä meijän enon auto ja oli aika koomista ku kermapersekakarat jotka on ajanu vaan automaatilla lähti manuaalilla pitkästä aikaa liikkeelle. Piti oikeen kivi-sakset-paperi-taktiikalla päättää kumpi ajaa, sillä ei oo välii kumpi voittaa ja kumpi hävii, Lauran kaa ku pelaa ja jos kyseessä on negatiivinen asia nii mä sen lopulta teen kuitenki :D Päädyttiin sitte ajelee saatanan hidasta ympyrää Keravan assan parkkiksella samaa aikaa ku jotkut jätkät yritti tulla kuumottaa siihen perseeseen. Mut olin cool ja pienellä tuskan hiellä osasin lopulta parkkeeraa niin et just ja just pääsin ovesta ulos. En kestä :-D Manuaali, never again! 




Tänää oisin halunnu lähtee kattoo ilotulituksii mut en saanu ketää mukaan! Sen sijaa mutsi vähä kuvaili mua pitkästä aikaa ja vähä aikaa sitte se oli mulle sillee "ainii, unohdin sanoo et sulle tuli saapumisilmotus eilen". AAA! Lähin pikkasella kiireellä ajaa keskustaan ja hain mun paketin ♥ Kuvaa sisällöstä alempana :-)





                                                             
Se on täydellinen!!!!
It's a-me, Mario!
Voi kyllä mä cossaan iki-ihanaa Super Marioa mun kaverin naamiaissynttäreillä! Oon niin onnellinen tosta, toi on niin täydellinen ja muhkee hattu, ihanku Mariolla :') En jaksa odottaa et mun farkkuhaalarit saapuu postissa ni voin lähtee metsästää loppuja vaatteita/asusteita ihan vaan stadista. Haha, oon tosi ilonen nyt! 

Ihanaa viikonloppua kaikille!


2 kommenttia: