Shiny Sky Blue Star

perjantai 24. elokuuta 2012

Pakkopullaa


Oookei, pakko päivittää ees JOTAIN. Must tuntuu et en pysty tätä blogii kauheen aktiivisesti enää kirjottaa koska koulu. Yleensä mulla on kauhee kämälook siellä ettei voi mitää ootd-kuvii ottaa ja koulun jälkeen oon hautautunu sänkyy tuijottaa Chuggan videoita ja lopulta nukkunu iltaan asti :-D Että... Mut onneks lokakuussa eeeh vasta lokakuussa lähetään Lauran kaa sinne Nykiin joten viimestään sillon tulee jotain tähdellistä juttua tänne lol. 

Nyt oon ollu iha hirveessä flunssassa, en oo ollu ees koulussa kauheesti nii jäi Taiteetki välistä :( Huomenna oon menossa isille erittäin myöhäselle synttäripäivälliselle ja illalla varmaan piipahdan Paronin vaahtobileis apua XD

Muutama julkasukelponen kuva voidaan silti tähän hätään tunkee IG:n ihmeellisestä maailmasta.



Viime viikonlopulta ku kävin Jommin kaa leffassa kattoo The Amazing Spider-Manin :3
NIIN KAUAN oon yrittänyt ja vihdoin sain kaikista 150cc cupeista 3 starii jeee!

Mä oon aina vihannu sellasii bloggareita jotka päivittää tyyliin kerran kuussa ja kirjottaa aina sen saman "ei mul nyt oikeen oo mitään koska..." JA NYT MUSTA ON TULLU SELLANEN. Tänki postauksen tein ku pari kaverii on melkein rukoillu polvillaa et päivittäisin jo XD ♥ 

Oon taas Cialla koko viikonlopun ja nyt lähen tekee lämmintä hummerikeittoo ja pelastaa galakseja! Kiitokset muuten Chuggalle et kääns mun pään Super Mario Galaxyn suhteen, katoin sen LP:n läpi ja rakastuin, nyt sit sitä tykittäen koko viikonloppu ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti