Shiny Sky Blue Star

maanantai 30. heinäkuuta 2012

Bokura ga Ita


Ihan ekaks! Kattokaas tätä

VIHDOINKI
Voi sitä kuumotusta koetilantees ja voi tätä numeroo jonka nostan jostai teoriakokeesta. MUTTA oon niin ilonen ja helpottunu ja ehkä vihdoinki tajuun liikenteestä jotain... No kyl mä tajuun. Inssi on sitte 10.8. ja en voi muutaku toivoo et muistan kattoo sen kuolleen kulman ja vetää risteykset vähä hitaammin... Sit tulee hyvä!

Tänää piipahdin ihmisten ilmoilla Lauran kaa, aikeena löytää ees kerran elämässä istuvat mustat pillitfarkut. No mä löysin ja vielä vaan kahellakympillä! Kiitos Forumin GT, suhun voi aina luottaa ♥ Tää on niin masentavaa ja turhauttavaa etten löydä enää mistää muualta vaatteita ku ginasta..... Onneks Laura löys enemmän vaatteita koska mikä on sen on myös mun jne, paras ystävä laki. En tajuu miks joku vaate näyttää hyvältä vast sit ku Laura on ostanu sen vaikka se roikkuu siel kaupan vaaterekissä iha samannäkösenä :D

Masentunutta...
Iltanuudeli ja ilta-anime <3

4 kommenttia:

  1. hei tiiätkö mulla on ihan sama fiilis et löydän vaatteit vaa ginast ja itseasias niihä mun puolet vaatekaapin vaatteist onki sielt, ehh : DD .. no eipä se kai haittaa ketää ja mäki tykkään ni ei siin kai mitää vikaa oo!

    VastaaPoista
  2. sophie: no ei mullakaa rupee koht olee muutaku sielt vaatteit XD ja joo, ei oo vikaa mut se saattaa ärsyttää et nii monel on sit samoi vaatteit :D vaik ei sekää mua oo henk.koht. koskaa kauheesti häirinny :d

    VastaaPoista
  3. sul on ihana blogi ! :) älä vaa koskaa lopeta tätä, tätä on nii kiva lukee en koskaa kyllästy ja oot hurjan kaunis (:

    VastaaPoista
  4. jessika: voi kiitos kiitos ihana! <3 tollasta on niin hirveen kiva kuulla :)

    VastaaPoista