Shiny Sky Blue Star

perjantai 23. maaliskuuta 2012

I became a Deviant

Fortune/Boom Street - Main Menu
TÄÄ ON NIIN HYVÄ JA SOI PÄÄS KOKO AJA


Moi!

Päätin taas tunkee itteni vielä yhelle sivustolle internetin ihmeelliseen maailmaan, nimittäin deviantARTiin. Jotku mun ulkomaalaiset lukijat onki joskus kyselly et onks mulla accoo siellä :-D Noh, nyt on ja sinne pääsee tästä:


Jos seuraa mun blogii paljonki ni tuolla tuskin on mitään uutta matskuu paitsi journalit joita ehkä joskus kirjottelen sinne. Pääasiassa siis lisäilen itestäni mahollisimman erilaisii kuvia sinne muitten iloks! Aattelin et tolla sivustolla pyöris vähä samanhenkisii ihmisii ku mä jos vaikka lisää nettituttuja löytäs sen kautta :-)

Piirtäminen ois myös yks idea, mut käsin en enää jaksa joten oon funtsinu täs aikasemminki et piirtöpöytä olis kiva hankinta! 




Nukuin taas koko päivän ohi vaikka piti lukee kahteen enkun sanakokeesee :| Illalla kävin kahvittelee Cialla ja se anto mulle EMPiltä saapuneen tilauksen jonka siis tilasin Cian kautta. SE ON NIIN TÄYDELLINEN etten jaksanu venata et saan järkkärin kätösiin joten kuvasin sen mun pikselikännykällä!

SE ON NIIN KAUNIS, HIENO, UPEA, TÄYDELLINEN ♥

Maailman ihanin lompakko! Makso 15 euroa. 

Nyt lähen vallottamaan maailmaa Boom Streetin ihmeellisiin mappeihin. Huomenna Lauralle tekee ite sushia! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti