Shiny Sky Blue Star

torstai 16. elokuuta 2012

Last 7 Days


Nyt on kyllä ollu niin tapahtumarikas viikko että... not. Viime viikon perjantaina oli se kauan kuumoteltu inssi jonka pääsin läpi jeee! Kouluki alko joo kaikki tietää.. Ei oo ollu mitää kivaa hommaa raahata ittensä sängystä ylös kuudelta aamulla ´___` Parhaani oon yrittäny mut yks päivä jäin vaan nukkuu ja vedinki siinä sievästi zetaa sen 14 tuntia... Koulussa on kyllä ollu ihan kivaa, varsinki ku oon alottanu opiskelee Espanjaa! 

Kaikki illat oon vaan kököttäny Cialla ku pääsee oikeen autolla nyt :-D Ajaminen ei pelota enää yhtää, todiste siitä on se että lähin heti perjantaina 3 aamuyöllä hakee tyyppejä Jäkestä haha. Vielä ku sais jonku kivan levyn poltettuu autoon ni ois muy bueno. 

Kameraan en oo valitettavasti koskenu kauheesti sen jälkeen ku sain iPhonen ups... MUTTA mun tilaus Redbubblelta saapu vihdoin, muutama päivä myöhässä tosin mut annan anteeks koska paketin sisältö on aitoa rakkautta ♥ Niistä kuvaa alempana ja lopuks IG-spämmiä taas vaihteeks. ANTEEKS :-D Rupeen nyt kantaa tota isoo ja painavaa kameraa enemmän mukana enkä anna pienen ja ihanan iPhonen houkuttaa liikaa XD

♥ !!!
♥ ♥ ♥

Argh ei oo parempaa kuvaa koska mulla on iha saatananmoine hiuskriisi!!! VIHAAN MUN OTSATUKKAA FOR REAL. Mut you get the idea milt toi paita näyttää :D Ihana se on, vähä liian pitkä ja löysä mut whatever, toi oli muutenki pienin koko siel. Varmasti tilaan uudestaa tuolta ku on rahaa :-)


Niin joo, sain ostettuu 3 uutta pelii mun pisteillä ♥.♥ Kävin tarkasti läpi maholliset vaihtoehdot ja vaikeen päätöksen jälkeen päädyin tälläsiin:

Super Mario World (SNES) 
Ah, Super Mariojen parhautta ♥ Tätä oon nyt pelannu eniten. Varsinainen nostalgiapakkaus ja imo hyvin toteutettu. Tästä pelistä ei puutu mitään. Vähän vaan turhauttaa ku oon unohtanu muutamat salareitit... :-D


Double Dragon II: The Revenge (NES)
Kuten myös ylempi peli myös tää löytyy ihan alkuperäsenä versiona, mut oli pakko ostaa KOSKA TÄÄ ON VAAN NIIN HYVÄ! Vaikka en oikee ookkaa tätä yksin pelannu, pääsin yhtä pitkälle mitä oon broidin kaa pelaillessa päässy, olen ylpeä. Vaikka pyörin varmaa samaa aikaa ympyrää hyräillen tän pelin biisejä, jos löydätte NES-pelin paremmalla musalla ku tää ni kertokaa toki. Tässä sitä pelitaitoo tarvii oikeesti koska tietysti tääki alkaa ihan alusta heti ku menettää kaikki elämät, d'oh! Rasse tuu meille pelaa tätä :---)



Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars (SNES)
Tää on ihan uus tuttavuus, koska tätä ei julkastu Euroopassa, mut Chuggaaconroyn LP tästä pelistä vakuutti. Katoin muutaman jakson verran ja päätin heti et hankin tän! Sitä paitsi RPG-tappelu on parasta koskaan (ok myönnän et levuttamiseen se on tosi rasittava tapa). Odotan mahtavaa seikkailua tältä peliltä ja sen uskon saavani :-)



Oon alkanu taas juomaa enemmä teetä ku laki sallii ja jee oon laihtunu 4 kiloo vittu miks en silti näytä siltä HUOH
Oli pakko kokeilla näit kollaaseja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti