Shiny Sky Blue Star

perjantai 30. joulukuuta 2011

Recent gets

Super Paper Mario - Sammer's Kingdom






Ette tiiäkkää kuinka monta kertaa oon alottanu tätä postausta täs 24 tunnin sisällä ja kuinka monta kertaa kone on sammunu heti 5 minuutin päästä D: Sitte meniki laturi paskaks, mut onneks mama oli kiva ja käytti mua tänää Honkkarissa josta hankin jonku überlaturin missä on 8 eri päätä. Silti kone sammuili joten kutsuin paikalle datanomi Jommin aka White Batmanin ja yhessä avattiin tää paska ja putsattii perusteellisesti, nyt toimii paremmin ku hyvin eikä kuumene minuutissa yhtä kuumaks ku sauna \o/

work_in_progress.jpg

Mutta mutta, eilen ku tulin Lauralta mua odotti sängyllä paketti jota olin odottanu jo about 3 viikkoa !


Lime Crimen paketti, joka tosiaan tuli hiukan myöhässä, koska tilauksia tuli joulun aikana niin paljon. Yritin tilaa tän ajoissa mut 3 viikkoa siinä meni... No, parempi myöhään ku ei milloinkaan !


Joku.. mainos?
Ihana kimalteleva tarra ♥

Ja tässä itse tilaus; kaks Coquette opaque nude-huulipunaa ♥ Toinen oli Lauralle joululahjaks :-)




Tää ei kyllä täs kuvassa näytä missään muodossa nuden väriseltä huulipunalta, mut sitä se on, ja helvetin hyvää sellasta! Oon kauan ettiny täydellistä mattapintasta nudehuulipunaa ja tää kyllä täyttää kaikki vaatimukset :> Pigmentti on tosi vahva ja koostumus vähän vahamainen, silti hyväntuntunen ja mikä tärkeintä;  hyvännäkönen. 5/5
Hintaa oli 16 dollaria.

En kyl saanu yhtää hyvää kuvaa missä mulla olis tota koska en oo ollu kovin edustavannäkönen + kuva pelkistä huulista ei myöskään oo oikeen onnistunu koska mulla ei oo mitkää maailman hienoimmat huulet sellasiin kuviin :-D Mut satavarmasti tota bongailee mun tulevista kuvista!

Yllämainitun laturin lisäks Keravalta lähti mukaan tällästä:

Lisää Metroidia, koska se on pure love ♥ Hintaaki oli vaan 20 ! Ei ainakaa lopu pelit kesken ku vielä 3 Metroidia odottamassa :-D


Super Smash Bros. Brawl - Ending (Metroid)

Kasvonaamioita ei voi ikinä käyttää liikaa ♥

Honkkarista poistin ruman kultasen hiiren femmalla. No, ainaki nyt voi pelaa koneella, touch padilla oliki jo aika vittumaista pelaa toissayönä 5 tuntia Escape the Emerald Staria...

Lidlistä lähti mukaan myös aika paljon halpaa suklaata, joten taidan pyhittää tän yön niille ja jos ton Paper Marion sais pelattuu pois alta ettei Metroidit ala pölyttyy tuolla hyllyllä :< 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti